صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

سروی: جوان بودن تیم ملی به معنی بی‌تجربگی نیست/ از عملکرد کمرانی رضایت داریم

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۲۸۷۸۰
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: تلاش‌های شبانه روزی مهرو کمرانی را در تیم دیده‌ایم و از کادرفنی تیم ملی بانوان رضایت داریم.

زهرا سروی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص کسب سهمیه المپیک در رشته تکواندو توسط ناهید کیانی اظهار داشت: ناهید کیانی در رقابت‌های اردن عملکرد صددرصدی داشت هم از نظر تکنیک و تاکتیک و هم مسائل روحی و روانی آماده بود و نتیجه کارش را هم دید. او تکواندوکار باتجربه‌ای است و امیدوارم بتواند برای رقابت‌های پیش رو باقدرت بیشتری تمرین کند و بهترین نتایج را به دست بیاورد.

وی افزود: عملکرد مهلا مومن‌زاده برای ما هم قابل پذیرش نبود، اما اینکه یک ورزشکار جوان را پس از یک یا دو شکست کنار بگذاریم اصلا کار درستی نیست. مهلا نایب قهرمان جهان است و می‌تواند سال‌های زیادی به تکواندوی بانوان کمک کند.

نایب رئیس تکواندوی بانوان درباره اینکه آیا کیانی و مومن‌زاده از نظر ذهنی آمادگی حضور در قهرمانی آسیا را دارند، گفت: یک ورزشکار حرفه‌ای پس از پایان مسابقات باید ذهنش را برای رقابت‌های پیش رو آماده کند و با توجه به کار‌های روحی و روانی که با ملی‌پوشان انجام دادیم، می‌دانیم که تیم از هر لحاظی آمادگی دارد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا با قدرت حضور یابد.

وی ادامه داد: یک تیم جوان، اما با انگیزه داربم و جوان بودن تیم به معنی بی‌تجربه بودن تکواندوکاران نیست. تیم‌های خوبی مانند کره‌جنوبی در قاره کهن حضور دارند و کار سختی در این میدان بزرگ داریم، اما مطمئن هستم هوگوپوشان برای موفقیت در آسیا از هیچ تلاشی دریغ نمیکنند.

سروی در واکنش به این سوال که آیا از عملکرد کادرفنی تیم ملی بانوان رضایت دارد، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی کادرفنی را دیده‌ایم و میدانیم مهرو کمرانی و کادر خوبش برای موفقیت این تیم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از عملکرد آن‌ها رضایت داریم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *