صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری بوشهر از دادگستری شهرستان عسلویه

۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸:۵۲
کد خبر: ۷۲۵۵۰۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر به طور از پیش تعیین نشده از دادگستری شهرستان عسلویه بازدید کرد.
علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار داشت: تولید امر اساسی در این حوزه می‌باشد، که می‌بایست با حمایت قضایی و برقراری امنیت پایدار و رفع و موانع مشکلات شرکت‌های تولیدی و صنعتی در زمینه تحقق هر چه بهتر منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، گام برداریم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن تاکید اجرای دقیق قوانین و مقررات در حوزه صنعت و کار در این منطقه تصریح کرد: مسئولین اهتمام ویژه‌ای در جهت پیشگیری از مسایلی که موجب خلل در روند کار و تولید در این حوزه صنعت می‌شود داشته باشند.

در ادامه این بازدید رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بیان حفظ حقوق بیت المال خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های دستگاه قضایی، صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال است.

جمادی با اشاره به دستور اکید ریاست قوه قضائیه مبنی بر برخورد قاطع با پدیده زمین خواری تصریح کرد: عزم جدی در مسئولین قضایی وجود دارد تا با قاطعیت و به جدیت با زمین خواران مقابله شود و در این زمینه هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به تسهیل دسترسی مردم به عدالت در دوره تحول اشاره کرد و گفت: استفاده ازفناوری‌های نوین از موارد تحول در دستگاه قضایی می‌باشد که در این راستا راه اندازی سامانه ابلاغ الکترونیک، سامانه نوبت دهی الکترونیک و دادرسی الکترونیک قضایی در دستور کار قرار گرفت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *