صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

سریال «صبح آخرین روز» با موضوع زندگی شهید شهریاری

۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵:۴۲
کد خبر: ۷۲۵۳۵۵
دسته بندی‌: سیاست
سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» روایتی از زندگی شهید والامقام دکتر مجید شهریاری با همکاری سازمان انرژی اتمی تولید و هم‌اکنون از شبکه ۲، ساعت ۲۱:۳۰ همراه با بازپخش درحال پخش است.

- بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، سریال تلویزیونی «صبح آخرین روز» روایتی از زندگی شهید والامقام دکتر «مجید شهریاری» با همکاری سازمان انرژی اتمی تولید و هم‌اکنون از شبکه ۲، ساعت ۲۱.۳۰ همراه با بازپخش درحال پخش است.

شهید مجید شهریاری دانشمند برجسته کشورمان در راه جهاد علمی و اقتدار نظام اسلامی در عرصه فعالیت‌های صلح آمیز صنعت هسته‌ای و به ثمر رساندن غنی‌سازی بیست درصد جهت تولید رادیودارو، هشتم آذرماه سال ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی به درجه شهادت نائل شد.


ایشان استاد دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، رئیس مرکز تابش گامای سازمان انرژی اتمی و مؤسس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بود، که داستان زندگی این اسطوره و نخبه علمی در قالب مجموعه‌ای تلویزیونی به تصویر کشیده شده است.

«صبح آخرین روز» محصول همکاری سازمان انرژی اتمی ایران با معاونت امور استان‌های رسانه ملی است که در صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شده و بازیگران آشنای کشورمان به همراه برخی از هنرمندان زنجانی در آن ایفاء نقش می‌کنند.

این سریال ۳۰ قسمتی با حضور بیش از ۴۰۰ هنرمند و هنرور در لوکیشن‌های مختلف شهر‌های زنجان و تهران از جمله سکانس‌هایی در سازمان انرژی اتمی و دانشگاه شهید بهشتی تصویربرداری شده و اینک از شبکه دو سیما و شبکه شما پخش می‌شود.

سریال تلویزیونی صبح آخرین روز مستندی تاریخی اجتماعی است که به همت صدا و سیمای مرکز زنجان و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استانداری زنجان تولید شده و به ابعاد مختلف علمی، اجتماعی، خانوادگی و کاری زندگی شهید والامقام مجید شهریاری و دستاورد‌های دانشمندان ایران اسلامی در صنعت هسته‌ای پرداخته است.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *