صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کمک به ادامه تحصیل کودکان بی بضاعت در قالب پویش دفترخانه مهربانی با همت کانون سردفتران و دفتریاران

۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳:۳۶
کد خبر: ۷۲۴۶۳۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از کمک به ادامه تحصیل کودکان بی بضاعت در قالب پویش دفترخانه مهربانی با همت کانون سردفتران و دفتریاران خبر داد.
- علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران طی پیامی از کمک به ادامه تحصیل کودکان بی بضاعت در قالب پویش دفترخانه مهربانی با همت کانون سردفتران و دفتریاران خبر داد.

در متن این پیام آمده است؛

با تبریک ماه مبارک رمضان، ماه بندگی و نیز آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکارانم در دفاتر اسناد رسمی کشور به استحضارتان می‌رسانم؛ کانون سردفتران و دفتریاران در راستای عمل به وظایف قانونی و ایفای تعهدات ملی خود، متولی برپایی این پویش خیریه شده است.

از شما بزرگواران می‌خواهم تا در کنار هم با توسل به خدا و تمسک به خصایص پسندیده ای، چون نوع دوستی، مهربانی و نیکوکاری آمار بازماندگان از تحصیل در استان‌های محروم کشورمان را کاهش دهیم و به اندازه توان خود کاری کنیم؛ کارستان و نیزکتاب‌های ارزشمند را به دوستی صمیمی برای دستان کوچک کودکان بی بضاعت ایرانی تبدیل کنیم.

دست در دست هم دهیم تا هیچ کودک نیازمندی به خاطر فقر و عدم توانایی مالی خانواده اش برای تهیه تبلت از تحصیل که حق مصمم هر ایرانی است، بازنماند.

ما می‌خواهیم با مشارکت شما عزیزان تبلت موردنیاز دانش آموزان مناطق محروم کشور و خانواده هایشان را تامین کنیم و سپس کتاب‌های شاخص و ارزشمند ادبیات کودک و نوجوان ایران را به دست شان برسانیم تا در اوقات فراغت شان بتوانند در یک آرامش نسبی به مطالعه کتاب‌های اهدایی ما بپردازند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *