صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

عربشاهی: سپاهان با برنامه‌تر از پرسپولیس بود/ دفاعِ استقلال ضعیف است، دربی را می‌بریم

۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶:۱۲
کد خبر: ۷۲۳۴۳۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است با توجه به ضعف خط دفاعی استقلال، شاگردان گل محمدی برنده دربی هستند.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: واقعاً یک مسابقه شش امتیازی بود و هر دو تیم می‌خواستند برنده بازی باشد. ضمن اینکه دو تیم صدرنشین جدول بودند و باعث شده بود تا بازی جذاب تر هم بشود.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس از همان ابتدای بازی با زوج آل‌کثیر و مغانلو به زمین می‌رفت بهتر بود. وقتی پرسپولیس دو مهاجم همه چیز تمام دارد باید از آنها به صورت همزمان استفاده کند. ضمن اینکه قلب خط دفاع سپاهان مشکل داشت و اگر عیسی و شهریار از اول بازی در زمین بودند بیشتر می شد، آنها را اذیت کرد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در مجموع به نظرم سپاهان با برنامه‌تر از پرسپولیس بازی کرد. پرسپولیس بیشتر روی خلاقیت فردی بازیکنانش حساب کرده بود، اما سپاهان با برنامه حمله و بازی می‌کرد، آنهم به خاطر این بود که به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودند. در مجموع بازی سنگین خوب و جذابی بود و داور هم یک پنالتی برای پرسپولیس و یک پنالتی برای سپاهان نگرفت.

عربشاهی خاطرنشان کرد: با این نتیجه وضعیت لیگ مشخص نشد و واقعا هم نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. ممکن است تیم‌های ته جدولی، هم یقه پرسپولیس را بگیرند و هم یقه سپاهان را. به خاطر همین پیش‌بینی کردن تیم قهرمان کار بسیار دشواری است.

وی در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن پیش از دربی تهران و اینکه آیا به نظرش استقلال بازی با ذوب‌آهن را فدای دربی کرد؟ گفت: این مسئله را قبول ندارم که استقلال بازی با ذوب‌آهن را فدای دربی کرد. ذوب‌آهن از نظر فنی بسیار از استقلال بهتر بود و به خاطر شرایط خوب خودش استقلال را شکست داد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش نتیجه دربی روز جمعه این تیم و استقلال چه می‌شود؟ عنوان کرد: استقلال در دفاع تیمی و در عمق دفاع بسیار ضعیف است و می‌شود از این ناحیه به آنها ضربه زد، مخصوصاً سیاوش یزدانی که بسیار ضعیف است. اگر پرسپولیس در دربی از دو مهاجم یعنی آل‌کثیر و مغانلو استفاده کند و ترکیب خوبی هم داشته باشد به راحتی استقلال را می‌برد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *