صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

رئیس دادگستری شیروان از پروژه ۸۴ واحدی مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد

۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲:۴۵
کد خبر: ۷۲۱۶۹۰
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شیروان با همراهی تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی ذیربط از پروژه ۸۴ واحدی مسکن مهر این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مهمترین مشکلات مبتلابه قرار گرفت.
- رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شیروان با همراهی تعدادی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی ذیربط از پروژه ۸۴ واحدی مسکن مهر این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مهمترین مشکلات مبتلابه قرار گرفت.
 
میلانلوئی،رئیس دادگستری شهرستان شیروان با تأکید مضاعف بر ضرورت رفع موانع پیش رو و شروع فعالیت و تکمیل پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضاء این پروژه اغلب از اقشار تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد هستند لذا نگاه سودجویانه در چنین موقعیت حاد اقتصادی و تورم بالا، بر خلاف موازین اخلاقی است و می‌بایست مسؤولین مربوطه با تغییر رویکرد و تکمیل پروژه، روند طولانی ساخت را به پایان برسانند.

در این بازدید هدایتی نیا، دادستان عمومی و انقلاب شیروان نیز با اشاره به دستورالعمل نحوه مقابله با ترک فعل مدیران و کارکنان، از روند اجرای این پروژه انتقاد کرد و مراحل انجام کار طی این فرایند را غیر قابل قبول توصیف و بیان کرد: متأسفانه این سهل انگاری‌ها و کم توجهی‌ها باعث هدر رفت بیت المال و سرمایه‌های مردمی می‌شود و امید کسانی را که با وجود تحمیل هزینه‌های هنگفت همچنان امیدوار هستند از بین می‌برد و موجبات بروز بی اعتمادی و نارضایتی‌ها را فراهم می‌سازد.

شایان ذکر است به گفته مدیر عامل شرکت سازنده، این پروژه شامل دوفاز ۸۴ واحدی می‌باشد که فاز اول آن تکمیل و تحویل شده و انتظار می‌رود با تلاش مسؤولین و اعضاء و رفع موانع موجود، فاز دوم نیز بزودی تکمیل گردد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *