صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اختصاص شعب تخصصی به منظور رسیدگی به دعاوی مربوط به واحد‌های تولیدی در سمنان

۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸:۰۴
کد خبر: ۷۱۹۶۰۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان از اختصاص شعب تخصصی در دادسرا‌ها و محاکم به منظور رسیدگی به دعاوی مربوط به واحد‌های تولیدی خبر داد.
محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در گفت‌وگو با میزان از اختصاص شعب تخصصی در دادسرا‌ها و محاکم به منظور رسیدگی به دعاوی مربوط به واحد‌های تولیدی خبر داد و اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از تولید در نشستی با مسئولان حوزه‌های قضایی این استان مقرر شد در سراسر استان سمنان شعب تخصصی در دادسرا‌ها و محاکم برای رسیدگی به دعاوی مربوط به تولید تشکیل شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: در این شعب، به دعاوی مطروحه به صورت خارج از نوبت، با سرعت و دقت رسیدگی می‌شود و همچنین پرونده‌های مربوط به واحد‌های تولیدی که از قبل مطرح است نیز در این شعب به سرعت تعیین تکلیف خواهد شد.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا در تمامی حوزه‌های قضایی نشست‌های تخصصی میان قضات، فعالان اقتصادی و اشخاص دخیل در امر تولید برگزار شود و روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها نسبت به تشکیل کارگروهی با ترکیب فعالان اقتصادی و همه سازمان‌های دولتی و غیردولتی دخیل در امر تولید اقدام کنند تا ضمن شناسایی موانع تولید، راهکار‌های منتهی به رفع این موانع را نیز احصاء کنند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *