صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

امام جمعه شهرمیرزاد: خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر نیرو‌های داخلی امکان‌پذیر است

۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰:۰۱
کد خبر: ۷۱۱۴۵۵
امام جمعه شهرمیرزاد با بیان اینکه خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر نیرو‌های داخلی امکان‌پذیر است و استفاده بهینه از نیرو‌های درونی با مدیریت صحیح انجام خواهد شد، چه بسا سوءمدیریت سرمایه کشور را نیز تلف می‌کند.
حجت الاسلام «محمدجواد روشن‌بین» در گفت‌وگو با میزان، بیان داشت: آمریکا؛ آمریکاست. ترامپ یا بایدن باشد. جمهوری‌خواه و دموکرات دو روی یک سکه هستند تنها شکل رفتاری آن‌ها تغییر می‌کند.
 
امام جمعه شهرمیرزاد گفت: مهم این است که آیا آن‌ها سیاست خود را نسبت به ایران تغییر می‌دهند. آیا نسبت به تحریم‌ها همان موضع را دارند، اما شواهد نشان می‌دهد در دوره‌های گذشته آمریکا درباره تحریم‌ها موضع خود را تغییر نداد بلکه آن را شدت بخشید. این می‌تواند حاوی دو پیام باشد اول اینکه دلبستن به آمریکا نوعی حماقت سیاسی است، آن‌ها واقعا چهره خود را نشان دادند و نمی‌شود به مذاکره اعتماد کرد.
 
وی افزود: پیام دیگر این است که ما باید متکی به درون باشیم اگر ارتباط تنگاتنگی بین مردم و مسئولین برقرار شود اشکالات رفع شود و افرادی که در دستگاه‌های حکومتی نفوذ کرده‌اند از سیستم‌های دولت و حاکمیت اخراج شوند و یک حکومت سالم تحت امر رهبری داشته باشیم مشکلات تا حدودی برطرف خواهد شد و همانطور که در مباحث نظامی علی‌رغم تحریم‌ها پیشرفت کرده‌ایم در مسائل اقتصادی هم می‌توانیم پیش برویم.
 
روشن‌بین گفت: خنثی‌سازی تحریم‌ها با تکیه بر نیرو‌های داخلی است و استفاده بهینه از نیرو‌های درونی با مدیریت صحیح انجام خواهد شد، چه بسا سوءمدیریت سرمایه کشور را نیز تلف می‌کند.
 
امام جمعه شهرمیرزاد گفت: در انتخابات نیز مردم باید بصیرت داشته باشند نباید اجازه بدهیم افرادی که شایسته نیستند یا سوءمدیریت دارند وارد عرصه شوند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *