صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پاکدل: لبخند فرزندان زندانیان باقیات و صالحات است

۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸:۲۷
کد خبر: ۷۰۸۹۳۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
رییس فدراسیون هندبال گفت: از خداوند متعال می‌خواهم لبخند فرزندان این زندانیان را باقیات صالحات برای همه عزیزانی قرار دهد که در این کار خیر شرکت کرده اند.

- پویش «نذر رهایی» برای جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد امروز با حضور جمعی از مسئولان جامعه ورزش و ورزشکاران در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد.

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در این مراسم در صحبت‌های کوتاهی ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: به اعتقاد من جامعه ورزش امروز در سطح اول تمام رویداد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور دارد؛ نه فقط امروز بلکه از زمان جنگ و در یک سال گذشته در مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تشکیل گروه‌های جهادی و کمک‌های مومنانه اثبات کردند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی از سازمان بسیج ورزشکارن برای اقدامات خیرخواهانه تشکر کرد و افزود: جامعه ورزش ایران هر زمان و هرجایی که نیاز بوده سرافرازانه برای کمک رسانی حضور پیدا کرده و امروز هم سازمان بسیج ورزشکاران با همراهی جامعه ورزش دست به کار بزرگی زده و آن هم جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است تا لبخند بر لب‌های فرزندان و خانواده‌های این زندانیان که در شب عید چشم به راه آزادی عزیزان خود هستند، بنشاند.

رییس فدراسیون فوتبال صحبت‌های خود با بیان اینکه به همه این ورزشکاران افتخار می‌کنیم که مایه مباهات برای کشور عزیزمان هستند و خواهند بود، ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهم لبخند فرزندان این زندانیان را باقیات صالحات برای همه عزیزانی قرار دهد که در این کار خیر شرکت کرده اند.

*گفتنی است در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ضمن خوشامدگویی در خصوص برگزاری این گونه پویش‌ها صحبت‌هایی کرد و سپس سردار میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزش کشور گزارشی از برگزاری این پویش ارائه کرد.

پس از آن پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین هم به ترتیب در خصوص این پویش و آثار و فواید آن صحبت‌هایی کردند.

در پایان عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص ابعاد مختلف پویش «نذر رهایی» و فواید برگزاری این رویداد‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی صحبت کرد.

مرشدخوانی، تقدیم پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که به امضای پیشکسوتان و اسطوره‌های تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند رسیده بود و همچنین رونمایی از پرچم بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که توسط خادمین آن حضرت به مراسم آورده شده بود، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *