صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

صعود سخت شهرداری ارومیه به فینال لیگ برتر والیبال با شکست هراز آمل

۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶:۲۴
کد خبر: ۷۰۷۹۹۶
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با صعود تیم شهرداری ارومیه به دیدار پایانی آغاز شد.
- دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال در حالی از ساعت ۱۴ امروز (یک‌شنبه) با برگزاری دیداری حساس و مهیج بین تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه آغاز شد که ارومیه‌ای‌ها موفق شدند ضمن کسب دومین پیروزی خود در این مرحله به عنوان نخستین تیم راهی فینال شوند.

در نخستین بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی تیم شهرداری ارومیه در حالی رو در روی تیم لبنیات هراز آمل قرار گرفت که ارومیه‌ای‌ها برای تثبیت صعودشان به فینال به کسب دومین پیروزی خود برابر هراز آمل نیاز داشتند و در سوی مقابل شاگردان بهروز عطایی برای زنده نگه داشتن امیدهایشان برای حضور در دیدار پایانی محکوم به بُرد بودند، اما در پایان این شهرداری ارومیه بود که با وجود باخت در ست نخست و چهارم موفق شد همانند دیدار دور رفت با نتیجه ۳ بر دو و به سختی از سد هراز بگذرد و به عنوان نخستین تیم گام به دیدار فینال بگذارد.

هراز آمل هم که فرهاد قائمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۵-۲۳، ۲۴-۲۶، ۱۷-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۱۰-۱۵ به رقیب پرستاره خود واگذار کرد تا شاگردان بهروز عطایی با قبول دومین شکستشان در مرحله نیمه نهایی از صعود به بازی نهایی بازمانند.
 
از نکات جالب این بازی تقابل پیمان اکبری و بهروز عطایی دو تن از سرمربیان جوان و بادانش والیبال ایران بود که در نهایت اکبری پیروزی این دوئل جذاب شد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی دو تیم فولاد سیرجان و سپاهان اصفهان در حالی از ساعت ۱۷ رو در روی هم قرار می‌گیرند که زردپوشان اصفهانی برای زنده نگه داشتن امیدهاییشان برای صعود به فینال محکوم به پیروزی هستند و در سوی مقابل شاگردان محمدرضا تندروان می‌توانند با کسب دومین پیروزی خود حریف تیم شهرداری ارومیه در دیدار پایانی شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *