صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اعلام آمادگی شورای ائتلاف برای همکاری با شورای وحدت نیرو‌های انقلاب

۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۰۴۰۱۶
نایب رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: عزیزان در شورای وحدت تازه می‌خواهند در برخی استان‌ها یک نفر را مسئول کنند و باقی کار‌ها را انجام دهند، در صورتی که تا برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است؛ ما آماده همکاری و در خدمت‌شان هستیم و فعالیت شدیدی هم برای انتخابات  آغاز کرده ایم.

مهدی چمران در گفت‌وگو با میزان، درباره نوع همکاری شورای ائتلاف و شورای وحدت نیروهای انقلاب برای حضور در انتخابات  ۱۴۰۰اظهار داشت: شورای ائتلاف کار خود را مدت زمان زیادی است که آغاز کرده و برنامه‌هایش برای انتخابات آتی را هم ساماندهی کرده است.

وی با اشاره به اینکه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم موفق بود، ادامه داد: اخیراً و ناگهانی شاهد بودیم گروهی از اعضای جامعه روحانیت مبارز، تشکیلات موازی و جدیدی را شکل داده و اعلام کرده‌اند می‌خواهند در انتخابات ۱۴۰۰ محور باشند.

نایب رئیس شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب با طرح این پرسش که حالا چه باید کرد، گفت: شورای ائتلاف مجامع استانی و شهرستانی خود را نام نویسی کرده است و فقط یکی دو استان از جمله تهران مانده که نام نویسی نکرده‌اند که آن هم در آینده نزدیک انجام می شود. 

چمران خاطرنشان کرد: عزیزان در شورای وحدت تازه می‌خواهند در برخی استان‌ها یک نفر را مسئول کنند و باقی کارها را انجام دهند، در صورتی که تا برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است؛ ما آماده همکاری و در خدمت شان هستیم و فعالیت شدیدی هم برای انتخابات  آغاز کرده ایم. 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *