صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

جبهه ایستادگی در این دوره از انتخابات با شورای ائتلاف همکاری دارد

۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰:۰۲
کد خبر: ۷۰۳۹۹۷
دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: جبهه ایستادگی در این دوره از انتخابات در شورای ائتلاف حضور  و همکاری دارد.  در انتخابات پیش رو دنبال حفظ وحدت، انسجام و همدلی نیرو‌های انقلاب هستیم.
حسین کنعانی‌مقدم درگفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی جبهه ایستادگی برای حضور موفق در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: جبهه ایستادگی در این دوره از انتخابات در شورای ائتلاف حضور  و همکاری دارد. حزب سبز ایران نیز با شورای وحدت همکاری و مشارکت دارد. 
 
وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو دنبال حفظ وحدت، انسجام و همدلی نیرو‌های انقلابی هستیم، عنوان کرد: هدف ما در انتخابات۱۴۰۰، افزایش مشارکت حداکثری است.
 
این فعال سیاسی گفت: حضور پرشور و گسترده مردمی برای رسیدن به یک دولت کارآمد به منظور حل مشکلات کشور را مدنظر داریم و همه فعالیت‌های ما برای اجرای این مهم عملیاتی می‌شود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: جلسات مختلفی را برای آمادگی در انتخابات برگزار کرده و می‌کنیم. هدف گذاری‌مان  این نیست که نامزد حزب در انتخابات پیروز شود بلکه هدف‌مان این است که مشارکت حداکثری مردمی را شاهد باشیم و مردم پیروز این عرصه باشند. 

کنعانی مقدم یادآورشد: در جریان نیروهای انقلابی شخصی باید نامزد انتخابات شود که بتواند اجماع همه جانبه ایجاد کند و برای بنای دولت کارآمد اعضای کابینه  و برنامه هایش را معرفی کند.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *