صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۶۴ نفر از مراجعین

۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹:۰۳
کد خبر: ۷۰۳۶۱۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام با ۶۴ نفر از مراجعین دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

- در راستای سیاست تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسئولین قضایی با مردم، دیدار مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی با ۶۴ نفر از مراجعین برگزار شد.

در این برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی ضمن گفتگو با مردم و استماع مشکلات آنان و بررسی درخواست‌های مطرح شده، ضمن ارشاد و معاضدت، حسب مورد دستورات مقتضی را صادر کرد.

در حاشیه این دیدار دهقانی با اشاره به اهمیت پاسخ گویی کلیه واحد‌های قضایی استان به مراجعین به دادگستری، اذعان داشت: ترویج فرهنگ پاسخ گویی به مطالبات مردم برخاسته از اعتقاد به جایگاه رفیع خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و وظیفه اصلی کلیه مسئولین است. وی همچنین به همه رؤسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های استان در خصوص تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی مطلوب و همراه با حفظ کرامت انسانی به مردم تاکید کرد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام، هدف از برگزاری ملاقات‌های مردمی مسئولین دادگستری استان ایلام را افزایش ارتباط دو سویه مردمی، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و بررسی مشکلات مراجعین و پاسخ گویی صریح و شفاف به آنان ذکر کرد.

جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی و حقوقی شهروندان برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *