صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پیروزی پرگل تیم یاران رسانه مقابل منتخب اراک

۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹:۲۳
کد خبر: ۶۹۹۱۵۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال یاران رسانه در دیداری تدارکاتی مقابل منتخب اراک که نفراتی چون رسول خطیبی، حسین عبدی را در ترکیب داشت، به برتری دست یافت.
- تیم‌های یاران رسانه و منتخب اراک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان در ورزشگاه کارخانه آلومینیوم سازی اراک به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری پرگل ۵ بر ۲ یاران رسانه خاتمه یافت.

برای تیم فوتبال یاران رسانه در این دیدار مهدی خادم نبی (۳گل)، محسن جعفری و علی پاداد گلزنی کردند و ۲ گل منتخب اراک را رسول خطیبی به ثمر رساند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان دو تیم با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان را زنده نگه داشتند.

تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه‌های مکتوب و دیداری و شنیداری (صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام المنفعه در خردادماه سال ۹۹ تاسیس و تاکنون اقدام به برگزاری مسابقاتی، چون تجلیل از کریم باوی پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، بازی خیرخواهانه با تیم مدیران برتر کشور و برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس کرده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *