صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کاوه‌ صباغ‌زاده: خوشحالم که جشنواره فیلم فجر برگزار شد/برج میلاد میزبان بهتری نسبت به پردیس ملت است

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰:۰۱
کد خبر: ۶۹۸۱۴۷
کارگردان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» گفت: به نظر من برج میلاد میزبان بهتری نسبت به پردیس سینمایی ملت است، دلیل اصلی این اتفاق هم امکان نمایش بهتر و با کیفیت تر آثار است، این سینما نسبت به سایر سالنها می تواند در قبال آثار حق مطلب را بهتر ادا کند.

کاوه صباغ زاده در گفت‌وگو با ، پیرامون اکران فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» در اولین سانس سی و نهمین جشنواره فیلم فجر گفت: من دوست دارم که فیلمم به نوعی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر است اما از سویی کمی هم ترسناک است زیرا اهالی رسانه و منتقدین با انرژی هستند و شاید با همین انرژی روز اول فیلم را سختگیرانه نقد کنند. 

وی در رابطه با میزبانی برج میلاد تهران از این دوره از جشنواره فیلم فجر ادامه داد: به نظر من برج میلاد میزبان بهتری نسبت به پردیس سینمایی ملت است، دلیل اصلی این اتفاق هم امکان نمایش بهتر و با کیفیت تر آثار است، این سینما نسبت به سایر سالنها می تواند در قبال آثار حق مطلب را بهتر ادا کند.

کارگردان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» درباره این فیلم اظهار کرد: این فیلم نسبت به فیلم اولم کاملا عاشقانه تر است، مایه‌های کمدی دارد اما به هیچ وجه فیلم خنده داری نیست که بخواهد به واسطه لحظات کمدی‌اش مخاطب را به خندیدن وادار کند. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: برخلاف فیلم «ایتالیا ایتالیا» که روایت سه روزه یک زوج بود، این فیلم درباره تمام طول زندگی است، به زیبایی ها و گاها تلخی های آن می پردازد و به نوعی اثر کامل تری از فیلم قبلی من است. 

صباغ زاده ساخت فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی» سخت دانست و افزود: فارغ از تمامی شرایط سخت سینما، این فیلم به واسطه پروداکشن سنگینش بسیار سخت طول کشید و مدت زمان بسیار زیادی را از عوامل گرفت، ما تمام تلاشمان را کردیم تا اثر به طور کامل و بی عیب به جشنواره فیلم فجر برسد. 

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: طبیعتا فیلمم در حداقل یک بخش کاندید سیمرغ بوده که امروز اکران می شود، اما شخصا اگر بخواهم بگویم دوست دارم که کدام سیمرغ از آن «رمانتیسم عماد و طوبی» شود باید به بخش های فنی که زحمات فراوانی برای آنها کشیده شد اشاره کنم. بخش های مربوط به موسیقی و جلوه های بصری شامل زحمات بسیاری بوده که امیدوارم در جشنواره فیلم فجر دیده شود. 

صباغ زاده برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوران کرونا را مثبت خواند و خاطرنشان کرد: من کاملا با برگزاری جشنواره فیلم فجر در دوران کرونا موافق هستم، به نظر من با برگزار نشدن جشنواره فیلم فجر مشکلی از کرونا حل نمی شد، همه می دانیم که فعلا کرونا هست و به این زودی هم نمی رود، پس ما نمی توانیم کارمان را تعطیل کنیم بلکه می توانیم با رعایت کامل پروتکلها سینما را زنده نگه داریم. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *