صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دشمنان اسلام به دنبال ضربه زدن به جایگاه علمای شیعه هستند‌

۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰:۰۵
کد خبر: ۶۹۶۶۰
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان - رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: طلبه و روحانیت همیشه مانع راه نادرست استکبار بوده‌اند و به همین دلیل دشمنان اسلام تلاش برای ضربه زدن به آنها می‌کنند.
به گزارش ،آیت‌الله‌ حسین مظاهری در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت:در طول تاریخ دنیا سعی در نابودی ایران داشته اما با انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نه‌تنها ایران بلکه شیعه به جهان نشان داده شد و روحانیت باید با تلاش کوشش مبلغ اسلام و به‌ویژه شیعه باشد.

وی افزود: پیامبر اسلام(ص) فرمودند "کار طلبگی از مجاهدت در راه خدا بالاتر است"؛ طلاب در زمان امام صادق (ع) شیعه را پایه‌ریزی کردند و پس‌ازآن نیز در دوران خفقان و بحران‌ها پایه‌های شیعه را استوار نگه داشتند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه دنیای استکبار همیشه با روحانیت دشمنی داشته است، خاطرنشان کرد: طلبه و روحانیت همیشه مانع راه نادرست استکبار بوده و به همین دلیل همیشه در بحران بوده‌اند و به‌طورقطع روحانیت از نسلی به نسل دیگر تا ظهور حضرت مهدی (عج) به کار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: هر لحظه از عمر انسان ارزش زیادی دارد و عمر طلا نیست چون طلا تنها نوعی سنگ است و عمر ارزشی بالاتر داشته و در این بین عمر طلبه چندین برابر از عمر یک انسان معمولی اهمیت دارد و طلبه باید روزانه 10 الی 15 ساعت مطالعه داشته باشد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه تقوا مهم‌ترین رکن در زندگی یک انسان است، اظهار داشت: عدم وجود تقوا در زندگی انسان سبب تباهی در عمر می‌شود و ازنظر قرآن عدم وجود تقوا کفر عملی است.

انتهای پیام/‌



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *