صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

با عاملان تضییع حقوق عامه قاطعانه برخورد می‌شود

۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰:۰۲
کد خبر: ۶۹۳۷۴۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: حفاظت از حقوق عامه جزء اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و با کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون قاطعانه برخورد می‌شود.

- موسی خلیل الهی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بهره مندی از اراضی ملی و جنگل‌ها و مراتع و آب و هوای پاک حق همه مردم است، اظهار کرد: یکی از تکالیف و اولویت‌های دستگاه قضایی حفظ حقوق عامه بوده که موضوع حفاظت از اراضی ملی و جنگل‌ها و دیگر منابع طبیعی از جمله مصادیق حقوق عامه به شمار می‌رود.

وی افزود: حفاظت از آن جزء اولویت‌های دستگاه قضایی بوده و اجازه تضییع حق مردم در بهره مندی از آب و هوای سالم و پاک و دست اندازی سودجویان به منابع طبیعی داده نمی‌شود و کسانی که موجب تضییع حقوق عامه شوند بر اساس قانون قاطعانه با آن ها برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در راستای حفاظت از حقوق عامه و پیشگیری از تضییع آن همه دستگاه‌های مربوطه مکلف هستند، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در کنار اداره کل حفاظت از محیط زیست استان آذربایجان شرقی بوده و به منظور حفاظت از حقوق عامه آماده ارائه همکاری‌های لازم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *