صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

معاون استاندار خراسان شمالی: ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث می‌شود

۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۹۳۲۷۰
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
معاون استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در نظر داریم ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان احداث کنیم، گفت: در یک سال اخیر حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن و طرح مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده است و حدودسه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی نیز در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارند.
غلامرضا هوایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تامین مسکن شهروندان در استان خراسان شمالی اظهار داشت: اجرای طرح اقدام ملی مسکن همپای دیگر استان‌های کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده است.

وی افزود: در نظر داریم ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان خراسان شمالی بسازیم که اگر این تعداد واحد مسکونی ساخته شود،دیگر هیچ خانواری در استان خراسان شمالی بدون فاقد مسکن شخصی باقی نخواهد ماند. 

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: در یک سال اخیر حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مربوط به طرح اقدام ملی مسکن و طرح مسکن مهر در استان به بهره برداری رسیده است و حدودسه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی نیز در مرحله ساخت و تکمیل قرار دارند.

هوایی با بیان اینکه احداث ۱۰هزار واحد مسکونی در شهرهای استان و ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان خراسان شمالی لازم است، عنوان کرد: در استان خراسان شمالی جمعیت شهرها و روستاها مساوی است؛ در دیگر استان‌های کشور معمولاً جمعیت روستایی ۲۰ تا ۳۰ درصد از جمعیت‌شان روستانشین هستند اما در استان خراسان شمالی ۴۶ درصد از جمعیت روستایی و ۵۴ درصد جمعیت نیز شهری هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: همه توافقات لازم با بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی صورت گرفته و همه بستر‌های لازم برای انجام این پروژه بزرگ  آماده شده است.
 
معاون استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: امیدواریم تا دو سال و نیم دیگر این ۲۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود تا چنانچه در برق و گاز رسانی به کل خانوارهای استان به موفقیت صد درصدی رسیدیم، در بخش مسکن هم موفق شویم نیازمندی‌های مردم را تامین و رضایت آن‌ها را فراهم آوریم.
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *