صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دستور رییس کل دادگستری خراسان شمالی برای رفع مشکلات شرکت دانش بنیان آراد لیان فرآور آریا

۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳:۴۶
کد خبر: ۶۹۱۱۲۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از شرکت دانش بنیان آراد لیان فرآور آریا به عنوان اولین شرکت تولید کننده آلفا آلومینا در کشور در شهرستان گرمه بازدید کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین جعفری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت تولید کننده آلفا آلومینا، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مربوطه قرار گرفت.

جعفری در گفتگو با مدیر عامل این شرکت بر حمایت تمام قد و قاطع دستگاه قضایی از فرایند تولید و اشتغال در استان تأکید و با اشاره به آخرین وضعیت و مشکلات مبتلابه این واحد تولیدی تصریح کرد: این شرکت دانش بنیان از جمله واحد‌های تولیدی و صنعتی موفق در سطح استان است که به عنوان تولید کننده مواد اولیه پرکاربرد در صنایع نسوز از جمله کاشی و سرامیک شناخته شده است و به گفته مدیرعامل و دست اندرکاران این مجموعه مدیریت است با مشکلاتی از قبیل قیمت بالای مواد اولیه که از کارخانه آلومینای ایران مستقر در جاجرم تأمین می‌شود مواجه است و این موضوع طی درخواستی که به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان واصل شده مورد بررسی قرار گرفته است و امیدواریم در نتیجه پیگیری‌هایی که تاکنون از طریق دستگاه قضائی استان به انجام رسیده، بتوانیم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به جزئیات مشکلاتی که این واحد تولیدی با آن مواجه است تصریح کرد: بنا به گفته دست اندرکاران این مجموعه صنعتی موضوع طرح شده عمدتا حول محور خرید مواد اولیه با قیمت بالا و غیر از قیمت عمده فروشی است که در این صورت هزینه بیشتری برای خرید مواد اولیه صرف می‌شود که باعث افزایش هزینه‌های تولید و کاهش توان رقابت با محصولات مشابه می‌شود و عملا روند تولید را با اخلال مواجه می‌سازد.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: در این خصوص گفتگو‌هایی با طرفین انجام شده و امیدواریم بتوانیم این مشکل را رفع نماییم و روند تولید داخلی و اشتغال زایی را بهبود بخشیده و موجبات رونق اقتصادی را در این شهرستان ایجاد و تقویت نماییم.

جعفری همچنین از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیران قضایی شهرستان گرمه، سازمان بازرسی و صمت و نیز شرکت آلومینای جاجرم به منظور رفع کامل این مشکلات شد.

اجلالی مدیرعامل این شرکت در نشست پایانی که به منظور بررسی مشکلات این واحد در دفتر مدیریت این شرکت برگزار شد این گفتگو‌ها را راهگشا و سازنده ارزیابی و نقش دستگاه قضایی را در حمایت از روند تولید و سرمایه گذاری در استان بسیار مفید دانست و از تلاش‌های دستگاه قضایی و فرایند پیگیری‌های انجام شده تا کنون قدردانی و ابراز امیدواری کرد:این تلاش‌ها بتواند مشکلات این شرکت را بزودی مرتفع نماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *