صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ملت انقلابی ایران بی‌قرار خونخواهی شهید سلیمانی هستند

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷:۱۶
کد خبر: ۶۸۹۴۲۳
دسته بندی‌: سیاست
انجمن اسلامی دانشجویان در بلاروس در بیانیه‌ای، فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

- انجمن اسلامی دانشجویان در بلاروس در بیانیه‌ای، فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
منَ المُومِنین رجالٌ صَدقوا ما عاهدواللّهَ عَلَیهِ فَمنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلوا تبدیلاً.

یک سال از جنایت خبیثانه اشق الاشقیا و به شهادت رساندن سید الشهدای مقاومت، سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد، و هر چه از این شهادت بزرگ می‌گذرد، حکمت الهی آن بیشتر نمایان و میهن بیدارتر می‌شود.

خون پر برکت سردار دل ها، جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد و همه ملت انقلابی ایران را حول محور عزت و مقاومت متحد نموده، و با پیروی از فرمانده کل قوا، بی‌قرار خونخواهی این شهید عزیز هستند.

با تأسی به کلام رهبر عزیزمان، امام خامنه‌ای (مد ظله العالی): اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام، شهید عزیز، حاج قاسم سلیمانی است که هم قهرمان ملت ایران است و هم قهرمان امت اسلامی.

اکنون در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام، با استعانت از روح بلندش، عهد می‌بندیم حول محور ولایت، عزت و اقتدار برای اعتلای ایران اسلامی، با حضوری آگاهانه و حماسه ساز، آینده‌ای درخشان برای ایران اسلامی رقم بزنیم.
ان شاءالله
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *