صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

لزوم برخورد جدی با خدشه‌دار کنندگان عفت عمومی در جامعه

۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰:۰۶
کد خبر: ۶۸۶۴۵
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پوریانی در بازدید از مجتمع قضایی ارشاد گفت: قوه قضاییه به صورت جدی و عادلانه با افرادی که در راستای اخلال نظم و امنیت جامعه گام برمی‌دارند و همچنین با هتک حرمت کنندگان نوامیس و مظاهر فساد اخلاقی برخورد جدی می‌کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، «عباس پوریانی» گفت: دشمنان با هدف تهی کردن انقلاب از محتوای دینی و ارزشی به مقابله آن برخاسته اند، برخورد با ناهنجاری های موجود در جامعه،‌ آن‌ها را از رسیدن به اهداف خود باز می‌دارد.

وی افزود:‌ دشمن جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است و برخورد فرهنگی در برابر این شبیخون، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به خطر می اندازد.

پوریانی با تاکید بر ضرورت تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی و مبارزه با مفاسد اجتماعی از جمله مظاهر مخالف عفاف و حجاب، خواهان جدیت و اهتمام همه بخشها در کشور در حفظ حریم ارزشهای اسلامی اخلاقی در جامعه و همچنین خواستار برخورد جدی با هنجار شکنانی که نسبت به خدشه دار عفت عمومی در جامعه ابایی ندارند، شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تردیدی نیست که جوانان، بزرگترین و بهترین سرمایه کشورند و آنچه می‌تواند این سرمایه را حفظ کند و در خدمت استقلال و سربلندی میهن اسلامی قرار دهد، همانا سلامت اخلاقی و معنوی جوانان است.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ادامه با اشاره به اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمنان با درک اهمیت سرمایه عظیم جوانان کشور در صددند تا به شیوه های گوناگون و توطئه های مختلف به ترویج مواد مخدر و بی بند و باری و بی حجابی بپردازند.

وی در ادامه تصریح کرد: قرآن کریم شیوه صحیح و موثر فریضه امر به معروف و نهی از منکر را موعظه همراه با مهربانی و منطق و استدلال می‌داند؛ از این رو اگر همه ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی و تدبیر و همت لازم را داشته باشیم دامنه مفاسد اخلاقی و اجتماعی در جامعه کاهش خواهد داشت.

در این بازدید که معاونین قضایی نیز حضور داشتند ملاقات مردمی با تعدادی از متقاضیان صورت گرفت که برخی ارشادات و دستورات قضایی صادر گردید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *