صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی آرامستان جدید کرمان

۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۸۵۹۰۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی آرامستان جدید کرمان خبر داد و بیان کرد: هرگونه اقدام تخریبی در جنگل قائم به عنوان تنفس گاه شهر کرمان مورد برخورد قانونی قرار خواهد گرفت.
- دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست پیگیری ساماندهی آرامستان جدید کرمان از ورود مدعی العموم به موضوع ساماندهی آرامستان جدید کرمان خبر داد و بیان کرد: هرگونه اقدام تخریبی در جنگل قائم به عنوان تنفس گاه شهر کرمان مورد برخورد قانونی قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خاطرنشان کرد: جنگل قائم به عنوان تنفسگاه شهر کرمان باید حفظ شده و حتی نسبت به افزایش سطح آن اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن آرامستان کنونی شهر کرمان در حاشیه جنگل قائم روز به روز از وسعت این جنگل کاسته شده و ضمن قطع درختان آن، فضای موجود جهت دفن اموات در نظر گرفته می‌شود.

سالاری اظهار کرد: دادستانی ضمن تشکیل پرونده در خصوص اقدامات شهرداری کرمان در قطع درختان جنگل قائم و استفاده از فضای موجود برای دفن اموات، دستورات قانونی لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه جنگلی و واگذاری قبر در داخل محدوده جنگلی یا کوه‌های صاحب الزمان را به عنوان حفظ حریم کوه صادر کرده است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *