صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کارگردان خانه امن: هواداران استقلال و پرسپولیس زود قضاوت نکنند/ ما قصد توهین به تیم یا هواداری نداشتیم

۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵:۳۵
کد خبر: ۶۸۵۸۸۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
کارگردان سریال خانه امن گفت: به نظرم هواداران سرخابی نباید زود قضاوت کنند چراکه هنوز قسمت‌های بعدی پخش نشده است.

- شب گذشته (یکشنبه) در یکی از قسمت‌های سریال خانه امن که از شبکه یک سیما پخش می‌شود اتفاقی رخ داد که باعث ناراحتی و واکنش تند هواداران استقلال نسبت به عوامل این سریال و مدیران صداوسیما شد.

احمد معظمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص این اتفاق و سکانسی که فرد داعشی در لباس استقلال برای بمب‌گذاری وارد ورزشگاه آزادی می‌شود، اظهار داشت: من هم هواداران استقلال و هم هواداران پرسپولیس را دوست دارم. به نظرم آنها نباید زود قضاوت کنند چراکه هنوز قسمت‌های بعدی پخش نشده است.

وی افزود: البته طبیعی است که هواداران دو تیم روی پرچم تیم‌شان حساس باشند اما مطمئنا آنها اگر قسمت‌های امشب و فرداشب را ببینند خیال‌شان راحت می‌شود. ما به همه این موارد فکر کردیم و با برنامه‌ریزی جلو رفته‌ایم. مطمئنا اینطور نبوده که این مسائل را در نظر نگیریم.

کارگردان سریال خانه امن تصریح کرد: ما نه قصد توهین به تیمی را داشتیم و نه هدف‌مان این بوده است. هدف ما نشان دادن توانایی نیرو‌های امنیتی بوده که چطور امنیت ورزشگاه را برقرار می‌کنند. هر دو تیم محبوب هستند و قطعا ما با فکر جلو رفتیم و قصد توهین به هیچ تیم یا هواداری هم نداشتیم. قسمت‌های امشب و فرداشب سریال بسیار حساس و جذاب است و دعوت می‌کنم هواداران سرخابی‌ها به تماشای سریال بنشینند چون اتفاق‌های درخشانی رخ خواهد داد.



نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
با سلام: دیگه ملت شورش رو در آوردند چه ربطی به هواداران استقلال داره . طرف خودش رو در یک پوشش جا داده یا قرمز یا آبی یعنی چی اینکارا؟ پس اینجوری هر رنگ لباس بپوشه طرفداران همون تیم باید اعتراض کنن. طرف احترام و ادب به هیچ کس رو نمیدونه بعد تا از این موارد تو فیلم ها پیش میاد مثلا" غیرتی !!! میشه
مجید
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
برای تو و امثال تو متاسفیم ، برای اینکه سریالش دیده بشه داره تبلیغ می کنه ، کار اشتباه اشتباه هست ، قبول کن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *