صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

عضو ارشد انصارالله: رژیم صهیونیستی شکننده شده است و توان جنگیدن ندارد

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰:۵۱
کد خبر: ۶۸۳۷۷۵
عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن گفت که وضعیت سیاست داخلی رژیم صهیونیستی شکننده‌ است و توانایی وارد شدن به جنگ با هیچ طرف یا کشوری را ندارد.

-حزام الاسد، عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن امروز (دوشنبه) گفت: وضعیت رژیم صهیونیستی شکننده‌ است و نمی‌تواند با هیچ طرف یا کشوری وارد جنگ شود. اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران یا کشور‌های مرتبط با محور مقاومت دور از ذهن است، به این دلیل که توان امنیتی این رژیم در برابر رشد توانایی‌ها و قدرت نظامی گروه‌های مقاومت وضعیت متزلزلی دارد. محور مقاومت سلاح‌های بازدارنده‌ای در اختیار دارد.

عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن همچنین در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا کشور‌های حامی خود را در منطقه به میان آورده و این چنین وانمود کند که ائتلافی در حال تشکیل شدن است تا امنیت خود را تقویت کند، اما این نشانه ضعف است. آمریکا نیز در تلاش است که رژیم‌های عربی که در اصل با رژیم صهیونیستی سازش کردند را به سمت خود بکشاند.

الاسد افزود: یمنی‌ها موضع پایه‌ای برگرفته از ارزش‌های اخلاقی و دینی در برابر فلسطین دارند و پیوستن یمن به محور مقاومت، فرصت‌های متعددی در برابر یمن قرار داده و موجب شده تا مواضع رهبران و مردم در خصوص مسأله فلسطین و دیگر موضوعات منطقه‌ای همبسته باشند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *