صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

کاراته‌کاران افغانستان به ارومیه می‌‌روند؛ آغاز رقابت‌ها از 28 مرداد

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰:۰۵
کد خبر: ۶۷۷۶۳
خبرگزاری میزان: رئیس هیئت کارانه استان آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته جام صلح و دوستی با حضور 9 کشور از جمله افغانستان در ارومیه خبر داد.
 به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از وحد مرکزی خبر؛ "جواد سلیمی" رئیس هیئت کاراته استان آذربایجان غربی گفت:‌ امسال در یازدهمین دوره مسابقات جام کاراته بین المللی صلح و دوستی که از 28 مرداد به مدت سه روز در سالن شش هزار نفری غدیر شهر ارومیه برگزار می‌شود، 300 ورزشکار و عوامل داخلی و خارجی از کشورهای فرانسه، آذربایجان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، فرانسه، الجزایر و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی ثبت نام‌ها از طریق فدراسیون جهانی انجام شده گفت: ‌امسال پس از 50 سال با تائید فدراسیون جهانی یازدهمین دوره مسابقات جام صلح دوستی به شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی رسیده و خوشحالیم که پس از این هرساله به صورت مستمر شاهد میزبانی ارومیه در برگزاری این رویداد بین المللی در استان خواهیم بود.
 
این مقام ایرانی افزود:‌ 30 داور جهانی، آسیایی و ایرانی قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند که این تعداد 10 داور خارجی و 25 داور ایرانی ( 3 داور از آذربایجان غربی) و 15 داور میز را شامل می‌شود.
 
سلیمی تصریح کرد:‌ رئیس کمیته داوران کشورهای دانمارک و بل‍ژیک و روسای فدراسیون کشورهای ترکیه، فرانسه و جمهوری آذربایجان از میهمانان وی‍ژه این مسابقات خواهند بود.
 
وی از برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کاراته با شرکت 70 نفر در ارومیه خبر داد و خاطر نشان کرد:‌ تیم‌های ملی کاراته ایران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، ‌امید برای شرکت دراین رقابت‌ها اردوی خود را از 21 اسد در ارومیه آغاز کرده‌اند و اردوی تیم ملی بزرگسالان از امروز در ارومیه آغاز شده است./انتهای پیام
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *