صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دیدار سرمربی گل‌گهر با رییس هیئت فوتبال سیرجان

۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰:۳۴
کد خبر: ۶۷۱۱۶۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با رئیس هیئت فوتبال شهر سیرجان دیدار و گفت‌وگو کرد.
- طبق اعلام روابط عمومی باشگاه گل‌گهر، رییس هیئت فوتبال شهرستان سیرجان صبح امروز با سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال گل‌گهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

اصغر حدیدی در این دیدار که در مجموعه فرهنگی و ورزشی سردار شهید سلیمانی صورت گرفت از تلاش‌های سرمربی و کادرفنی به خاطر آماده‌سازی تیم گل‌گهر به بهترین شکل ممکن تشکر و برای پیروزی در بازی‌های آتی این تیم در لیگ برتر اظهار امیداواری کرد.

امیر قلعه‌نویی نیز در این دیدار، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب و استاندار مجموعه‌های ورزشی در سیرجان، از حمایت‌های مدیران ورزش شهرستان و مدیران شرکت و باشگاه گل‌گهر تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تداوم این حمایت‌ها و لطف هواداران، تیم گل‌گهر بتواند پله‌های موفقیت را طی کند.

سرمربی گل‌گهر در جریان این بازدید که برخی از مسئولین باشگاه نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: مکان‌ها و مجموعه‌های ورزشی گل‌گهر از امکانات و استاندارد‌های خوبی برخوردار بودند و این بسیار مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: اینکه شرکت گل‌گهر و باشگاه به ایجاد و گسترش زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در سیرجان توجه ویژه‌ای دارد، قابل تقدیر است و واقعا باید به همه کسانی که در این راه نقش داشته اند، خداقوت گفت.

برچسب ها: قلعه نویی گل گهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *