صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مامور متخلف در ماجرای مرگ جوان مشهدی بازداشت شد

۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸:۱۵
کد خبر: ۶۶۸۳۲۸
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی خبر داد که خانواده همسرسابقش در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و درگیری در خواست کمک داشتند.

- فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تحقیقات ویژه پیرامون مرگ مرد جوانی خبر داد که خانواده همسرسابقش در تماس با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به خاطر اختلاف‌های خانوادگی و درگیری در خواست کمک داشتند.

سردار تقوی گفت: در پی تماس تلفنی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰مبنی بر درگیری مرد جوان با خانواده همسرسابقش و همچنین درگیری با اهالی محل همراه با تخریب وسایل آن‌ها و درخواست پی گیری فوری موضوع، گشت کلانتری "کاظم آباد" مشهد در محل حاضر می‌شود.

بنابر اعلام ناجا پس از اعلام گزارش مرگ این مرد جوان و انتشار تصاویری از زمان دستگیری این فرد با ادعای مسمومیت بر اثر اسپری فلفل در شبکه‌های معاند، در همان دقایق اولیه و قبل از انتشار تصاویر مربوط به این واقعه از رسانه ها، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی دستور ویژه‌ای به رئیس بازرسی پلیس استان برای پی گیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات با احضار مامور انتظامی آغاز شد.

سردار "محمد کاظم تقوی" گفت: پلیس مقید به اخلاق مداری و قانون محوری است و احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *