صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

جنایت هولناک پس از خواندن داستان ترسناک/ محاکمه 2 دختر نوجوان در دادگاه بزرگسالان + تصاویر

۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۸۰
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک قاضی خواستار مجازات 2 جنایت کار 13 ساله در دادگاه بزرگسالان شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، آسوشیتدپرس منتشر کرد: یک قاضی خواستار مجازات 2 جنایت کار 13 ساله در دادگاه بزرگسالان شد. جنایتکاران که 2 دختر 13 ساله به نام «مورگان گیسر» و «آیسنا وی» اهل امریکا بودند مبادرت به قتل همکلاسی خود «پایتون اوتنز» کردند و او را با 19 مورد ضربه چاقو مورد ضرب و شتم قرار دادند .



براساس گزارش پلیس، این 2 نوجوان که پس از تأثیر گرفتن از افسانه «اسلندر من» و خواندن این داستان ترسناک در اینترنت به منظور خوشحال کردن«اسلندر من» دوست خود را قربانی کردند. این 2 نفر با هدف پیدا کردن امارت «اسلندر من» و کنیز شدن در امارت او، حدود 300 مایل در جنگل «نیکولت» راه رفتند و همکلاسی خود را نیز پس از فریب دادن با خود به جنگل بردند اما پس از خوابیدن در جنگل وی را  مورد ضرب و شتم قرار دادند .

در ادامه این قربانی توسط پلیس پیدا شد و به بیمارستان انتقال یافت 2 نوجوان دیگر نیز در همان روز توسط پلیس در ناحیه جنگلی بازداشت شدند .



پلیس در ادامه افزود: «اسلندر من» یک شخصیتی داستانی و خیالی است که لاغر و قدی بسیار بلند دارد و صورت ندارد و شکارچی بچه هاست و متأسفانه بیشتر دختر بچه ها این شخصیت را باور می کنند.

وکیل این 2 متهم در دادگاه به دفاع از آنها درخواست رسیدگی به پرونده آنها در دادگاه نوجوانان را داشت. به عقیده وی آنها هنوز از لحاظ فکری به بلوغ نرسیده اند و به احتمال زیاد از نوعی مشکل سلامت روان رنج می برند که اگر اینطور باشد در دادگاه بزرگسالان به درمان  آنها توجهی نخواهد شد.


اما قاضی دادگاه از اینکه به بهانه مشکلات روانی این 2 بزهکار خطرناک به جامعه باز گردند و قربانیان دیگر  داشته باشند اظهار نگرانی کرد .

گفتنی است این 2 نوجوان خیال پرداز که از زنده ماندن قربانی آگاه نبودند در گزارش خود به پلیس گفتند: امیدواریم که «اسلندر من» از کشتن «پایتون» راضی باشد.

گفتنی است دادگاه متهمان همچنان در جلسه بعد در روز 21 آگوست ادامه دارد .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *