صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بررسی موضوع فاصله گرفتن از هویت کودکان در «شکلات تلخ»

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸:۳۴
کد خبر: ۶۶۲۱۹۱
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» گفت: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد، اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم، در برنامه روز سه شنبه ماندگاری بر عادت اشتباه و فاصله گرفتن از هویت کودکان برررسی می‌شود.

مجتبی احمدی در گفت‌وگو با پیرامون موضوع این هفته برنامه «شکلات تلخ» گفت: برنامه شکلات تلخ با هدف ساماندهی کودکان کار و پرداختن به موضوعات و مشکلات این گروه آسیب پذیر کلید خورد، اما در ادامه عوامل موثر بر کشانده شدن کودکان به خیابان را بررسی کردیم، در برنامه روز سه شنبه ماندگاری بر عادت اشتباه و فاصله گرفتن از هویت کودکان برررسی می‌شود.

وی در همین راستا ادامه داد: روایت ما در این برنامه‌ مستند گونه با بررسی زندگی کودکان کار، دختران فراری، خانواده‌های آسیب دیده، مهاجرت، طلاق، اعتیاد و ... کلید خورد و با توجه به محدودیت در اشاره مستقیم به قصه زندگی افراد، گروه نگارش داستان آن‌ها را باز نویسی و در نهایت به تولید و روایت توام رسیدیم در این برنامه نیز زندگی کودکان کار و خیابان را به لحاظ چرایی تغیر روحیه و روان بر سر چهار راه‌ها با حضور علی گو مدیر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی کشور، کیاسری (روان شناس) و مهندس فروتن مهر کارآفرینی که مسیر زندگی متفاوتی را تجربه کرده است تا امروز به تحلیل رسانه ایی می‌رسانیم.

تهیه کننده برنامه «شکلات تلخ» خاطرنشان کرد: در برنامه روز سه شنبه داستان پسری به نام نوید و خانواده اش را بازسازی می‌کنیم که مسیر تلخ زندگی اش حاوی نکات بسیاری است.

گفتنی است برنامه «شکلات تلخ» شنبه و سه شنبه حوالی ۱۳/۳۰ و روز‌های یکشنبه و چهارشنبه بعد از اخبار بامدادی روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *