صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حکم عادلانه دستگاه قضائی در پرونده آقازاده‌ها مانع از حیات مفسدان اقتصادی می‌شود

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲:۲۵
کد خبر: ۶۶۰۴۸
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس روند پیگیری و صدور حکم برای پرونده آقازاده‌ها توسط دستگاه قضایی را مانعی برای حیات مفسدان اقتصادی و ضامن سلامت اداری و اقتصادی دانست.
محمد علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی میزان، در مورد عملکرد دستگاه قضایی در پرونده آقازادها اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به تاکید جدی رئیس قوه قضائیه، عدالت در سطوح مختلف این قوه ساری و جاری شده و در پرونده هایی با موضوع مفاسد اقتصادی فارغ از اینکه چه کسی متهم پرونده است به خوبی ورود، پیگیری و رسیدگی کرده است.

وی افزود: حکم عادلانه صادر و اجرا شده در خصوص پرونده مهدی هاشمی بیانگر یک رویکرد امیدوار کننده در قوه قضائیه است که به درستی و بدون ملاحظه و تبعیض با متهم این پرونده  برخورد شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با پرونده فساد اقتصادی آقازاده ها ضمن برقراری امنیت برای فعالان سالم عرصه اقتصادی کشور مانع تداوم حیات مفسدان اقتصادی در کشور شده و سایر افراد جامعه را نیز تشویق به فعالیتی سالم و مطابق قانون در جامعه می کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *