صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازگشت «آدام سندلر» با کمدی «هالووین هیوبی» به سینمای هالیوود

۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰:۰۱
کد خبر: ۶۵۹۸۸۷
فیلم سینمایی «هالووین هیوبی» با بازی «آدام سندلر» کمدین مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۱۶ مهر ۱۳۹۹ مصادف با ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

- فیلم سینمایی «هالووین هیوبی» با بازی «آدام سندلر» کمدین مطرح سینمای هالیوود اکران بین المللی خود در سینما‌های جهان را از ۱۶ مهر ۱۳۹۹ مصادف با ۷ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز خواهد کرد.

آدام سندلر، جولی بوون، کوین جیمز، مایا رودولف، شکیل اونیل، راب اشنایدر، ری لیوتا، جون اسکویب، استیو بوشمی، مایکل چکلیس، و کینن تامسون از بازیگرانی هستند که در فیلم «هالووین هیوبی» حضور دارند و به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

سندلر آخرین بار در فیلم درام و جدی «الماس‌های تراش نخورده» به ایفای نقش پرداخت و توانست تحسین همگان را برای بازی در نقشی جدی به همراه داشته باشد.

علاوه بر آدام سندلر بازیگرانی همچون استیو بوشمی، کوین جیمز، راب اشنایدر، ری لیوتا، مایا رودولف و جولی بوون در این فیلم سینمایی ساخته شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان فیلم هالووین هیوبی آمده است: هیوبی دوبویس هرساله هالووین را بدون پاداش و قدردانی سپری می‌کند تا از برگزاری ایمن و مطابق قوانین هالووین توسط ساکنان شهر سیلم اطمینان حاصل کند، اما امسال یک جنایت‌کار فراری و یک همسایه‌ی جدید مرموز هیوبی را در حالت آماده‌باش کامل قرار داده است. زمانی‌که مردم شهر شروع به ناپدید شدن می‌کنند، هیوبی باید پلیس و سایر اهالی را متقاعد سازد که هیولا‌ها حقیقی هستند و تنها او قادر به ایستادن مقابل آن‌ها است.

بااین‌حال امسال اتفاق عجیب‌وغریبی رخ می‌دهد و نجات هالووین به دستان هیوبی می‌افتد. این مرد خوش قلب برای نیل به چنین هدفی باید مردم شهر را متقاعد کند که هیولا‌ها واقعی هستند و تنها او می‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد و خطر را از هالووین دور سازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *