صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مصالحه پرونده نزاع دسته جمعی با تلاش شورای حل اختلاف کرمانشاه

۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۵۲۹۳۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: پرونده نزاع دسته جمعی با تلاش اعضای شعبه ۴۵شورای حل اختلاف شهرستان کرمانشاه با مصالحه طرفین منجر به سازش شد.

جبار تجری در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: در راستای عمل به وظیفه ذاتی و قانونی شورا‌های حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش در دعاوی و کاهش ورودی پرونده‌های قضایی به محاکم دادگستری پرونده نزاع دسته جمعی مطروحه در شعبه ۱۲ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه که با طرح شکایت‌های طرفین درگیر از یکدیگر همراه بود، به شعبه ۴۵ ارجاع شد.
 
رییس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه ادامه داد: این درگیری بین ۷ نفر در یکی از محلات استان کرمانشاه صورت گرفت که با تلاش‌های گسترده اعضای شعبه ۴۵ ستاد تالیف قلوب شورای حل اختلاف استان کرمانشاه و با برگزاری جلسات متعدد مذاکره و سازش ایجاد شد.

تجری، در پایان اظهار داشت: هیچ طعمی بالاتر از حلاوت و شیرینی مصالحه نیست، چرا که وقتی ذات البین اصلاح شود، خاطره آن در قلب‌ها و اذهان پایدار و باقی می‌ماند، اما انتقام و کدورت مدت‌ها در سینه‌ها پنهان می‌ماند و چه بسا مادمی که سربازکند، فاجعه‌ای دردناک و غیرقابل جبران را رقم بزند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *