صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تأکید تهران بر حفظ ثبات و امنیت اقلیم کردستان عراق

۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴:۰۱
کد خبر: ۶۵۱۹۴
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان: دانافی فر در دیدار با رئیس اقلیم کردستان تاکید کرد که‌ حفظ ثبات و امنیت اقلیم کردستان برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است.
به‌ گزارش گروه سیاست  میزان، مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان روز چهارشنبه‌ با حسن  دانایی فر سفیر ایران در عراق و هیأت همراه وی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ نهاد ریاست اقلیم کردستان، در این دیدار، مبارزه‌ با داعش و تفکرات افراطی و ترور در منطقه‌ مورد بررسی قرار گرفته‌ و طرفین بر ضرورت همکاری و هماهنگی کشورهای منطقه‌ در نابودی تروریست‌ها و مبارزه‌ با ایدئولوژی و اندیشه‌ افراط و ترور، تاکید کردند.

همچنین روابط بین ایران و اقلیم کردستان بخش دیگری از محورهای گفت‌وگوهای طرفین بود و دانایی فر تاکید کرد که‌ حفظ ثبات و امنیت اقلیم کردستان برای جمهوری اسلامی ایران از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در بخش دیگری از این دیدار، اوضاع و شرایط اقتصادی عراق و خطرات و تبعات بحران اقتصادی بر زندگی و معیشت شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دانایی فر و هیأت همراه در سفر به‌ اقلیم کردستان با دیگر مقامات و احزاب اقلیم از جمله‌ وزیر پیشمرگ، حزب اتحادیه‌ میهنی و اتحاد اسلامی کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *