صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

استاندار خوزستان از تلاش قوه قضاییه برای پیگیری و حل مشکل پرسنل هفت‌تپه قدردانی کرد

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار خوزستان گفت: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه با حمایت قوه قضاییه انجام شد، که از این اقدام بجا تشکر می کنیم.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت‌تپه در پی پیگیری دستگاه قضا تاکید کرد: از رییس محترم قوه قضاییه ، دادستان کل، وزیر کشور و سایر مسئولان که در این زمینه دست به دست هم دادند تا مشکلات  کارگران هفت تپه حل شود، تشکر می کنم. 

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه با حمایت قوه قضاییه انجام شد، که از این اقدام بجا تشکر می‌کنیم.  

استاندار خوزستان اظهار داشت: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه، وضعیت پرداختی‌های این کارخانه را به‌روز می‌کند و در آرامش بخشی به کارگران و منطقه موثر خواهد بود. 

شریعتی اضافه کرد: امیدواریم کارگران در این فصل که زمان اورهال کارخانه در حوزه صنعت، فصل کشت جدید برای سال‌های آتی و فصل آبیاری مزارع است، با همکاری در تولید آینده و نگهداری کشت کنونی و به روز رسانی کارخانه برای کشت محصول، کمک کنند تا شرکت در اقتصاد ملی نقش خود را ایفا کرده و ادامه فعالیت خود را تضمین کند. 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *