صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

خدمات‌رسانی دو سوم بیمارستان‌های آجا به بیماران کرونایی

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۴۶۲۵۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش با اشاره به خدمات‌رسانی دو سوم بیمارستان‌های آجا به بیماران کرونایی، از تقدیم چهار شهید مدافع سلامت و درگذشت ۱۶ تن بر اثر ابتلا به کرونا در سطح ارتش خبر داد.

- بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش در مراسم بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از بخش‌های نوین دانشگاه علوم پزشکی آجا با اشاره به تلاش مجموعه درمانی ارتش در حوزه پیشگیری و درمان بیماری کرونا، اظهار داشت: در مجموع دو سوم از ۳۸ بیمارستان و مرکز درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه خدمات بهداشتی به بیماران کرونایی هستند.

معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش افزود: در شهر‌های اهواز، رشت و خرم‌آباد صد در صد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خدمت بیماران کرونایی بوده و در تهران بیمارستان هاجر نیز به‌طور کامل به این موضوع اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای بحث کرونا تا به امروز شش هزار بستری در حوزه کرونایی داشتیم که در مجموع هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی و ۲۰۰ تخت آی. سی. یو را به حوزه درمان بیماران کرونایی اختصاص دادیم.

امیر مداح با بیان اینکه ۱۴ هزار تخت نقاهتگاهی در پادگان‌ها و شهر‌های بزرگ ایجاد کردیم، گفت: از تعداد شش هزار بیمار بستری، ۱۰ درصد مرگ و میر داشتیم.

وی عنوان کرد: تاکنون در مجموعه نیرو‌های چهارگانه ارتش، ۲۰ نفر تلفات کرونایی داشتیم که از این تعداد، چهار نفر شهید مدافع سلامت شامل دو پزشک و دو پرستار هستند.


برچسب ها: ارتش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *