صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انبارلویی: بیش از ۳ هزار کانال ماهواره‌ای برای تحریف اهداف انقلاب و نظام فعالیت می‌کنند

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶:۱۴
کد خبر: ۶۴۵۹۸۷
دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار کانال ماهواره‌ای مشغول تحریف اهداف انقلاب و لجن پراکنی علیه نظام اسلامی هستند، گفت: در دو ماه گذشته فراخوان‌هایی از سوی ضد انقلاب، سلطنت طلبان و منافقان صورت گرفت تا مردم اعتراض کنند، اما موفق نشدند.
محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فرمایشان رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان مبنی بر فعالیت جریان تحریف در کنار تحریم‌ها اظهار داشت: این فراز از بیانات مقام معظم رهبری، رونمایی از یک جبهه و صحنه جدیدی از جنگ نرم آمریکا علیه نظام، انقلاب و ملت ایران است.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تاکنون در نبرد‌های سخت و نرم با آمریکا و اروپا بر دسیسه‌های آنان غلبه کرده‌ایم و نگذاشتیم با ترفند‌هایی که دارند ما را به شکست بکشانند و آن‌ها نیز با نتیجه نگرفتن از جنگ سخت، به جنگ نرم روی آوردند.
 
دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: آمریکا در جنگ نرم دو مطلب را در کنار و به موازات هم علیه ایران پیش می‌برد ،یکی مسئله تحریم‌هاست و هدف‌شان از آن جلوگیری از پیشرفت ایران و نیز ممانعت از نفوذ منطقه‌ای ایران بوده است. 

انبارلویی در ادامه یادآور شد: هدف تحریم‌های آمریکا نه دولت بلکه افدام علیه ملت ایران بود و در این راستا به این نتیجه رسیدند که ملت ایران در برابر غرب ایستاده و از دولت خود حمایت می‌کند لذا در چند نبرد نرم یکی در سال ۷۸ و بعد در سال ۸۸ و خرده نبرد‌هایی مانند قضیه بنزین و آبان سال ۹۸ در مقابل انقلاب ایستادند و با فشار‌های به قول خودشان شکننده تحمیلی خواستند به ملت ایران بگویند، نباید از این دولت و نظام دفاع کنند.
 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون با هوشمندی در برابر تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکایی‌ها ایستادها‌ند، گفت: یک جریان رسانه‌ای در داخل و خارج، این تهدید‌ها را به سمت نارضایتی مردم هدایت کرده و می‌کنند، آنها نارضایتی مردم در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را در نظر داشته و دارند. 


انبارلویی خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از ۳ هزار کانال ماهواره‌ای در آسمان ایران مشغول تحریف اهداف انقلاب و لجن پراکنی علیه نظام اسلامی و تبلیغ فرهنگ غرب هستند اما مردم ایران با هوشمندی در برابر این تحریف‌ها مقاومت می‌کند و این تبلیغات را پس می‌زنند.


وی بیان داشت: در دو ماه گذشته فراخوان‌هایی از سوی ضد انقلاب، سلطنت طلبان و منافقان صورت گرفت تا مردماعتراض کنند، اما موفق نشدند. خیابان‌های ما آرام است و مردم در کارخانجات و مزارع کار می‌کنند و حاصل دسترنج خود را در جنبش مومنانه به اقشار ضعیف و کم در آمد می‌رسانند. 

دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در تحریف اهداف انقلاب شکست خوردند، زیرا سواد رسانه‌ای مردم ایران بالاست و اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها به اهداف خود برسند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *