صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

زنده شدن مرده با دست انداز جاده/ تفریحی که جان جوان تهرانی را گرفت

۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۶۴۴۴۳۰
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان امداد و نجات به بیان خاطرات خوب و بدی از امدادگران پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی در گفت‌وگو با میزان گفت: رابطه بسیاری با امدادگران سراسر کشور دارم و بار‌ها شاهد خاطرات خوب و بد آن‌ها بوده ام.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان امداد و نجات با اشاره به یکی از خاطرات خوب گفت: یکی از امدادگران ما در استان مازندران تعریف می‌کرد مدتی پیش، پیکر یک نوجوانی که در دریا غرق شده بود را از آب خارج کردند و عملیات احیا را روی او نجام دادند، اما متاسفانه این نوجوان بازنگشت.
 
وی افزود: آن‌ها او را در آمبولانس گذاشته و به سمت بیمارستان با سرعت زیاد در حال حرکت بودند تا شاید در بیمارستان بتوان دوباره ضربان قلب این نوجوان را بازگرداند.
 
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر اظهار کرد: به گفته راننده همانظور که با سرعت زیاد در حال حرکت بودند، ناگهان به یک دست انداز بسیار بزرگ برخورد می‌کنند و از روی آن با سرعت زیاد رد شده و از زمین فاصله می‌گیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: این حرکت سریع باعث برخورد سر این نوجوان با سقف آمبولانس شد.
 
وی بیان کرد: این برخورد خوشبختانه باعث بازگشت این پسر به زندگی شد که بسیار اتفاق نادری است، اما جالب است بدانید که این پسر پس از زنده شدن دوباره درباره نحوه رانندگی راننده بسیار انتقاد کرده بود.
 
این مقام مسئول ادامه داد: به گفته این راننده، بهترین خاطره او از دست انداز‌ها و کار نجات همین خاطره است و از آنجایی که این پسر جوان اهل مشهد مقدس بود، هر ساله این امدادگران را به خانه خود دعوت کرده و از آن‌ها پذیرایی می‌کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان امداد و نجات درباره یکی از خاطرات بد گفت: در ماه‌های گذشته، چند جوان که یکی از دوستان خود را در سیل‌های اطراف استان تهران از دست داده بودند، به دفتر من آمدند و ماجرای آن روز را تشریح کردند.
 
وی افزود: به گفته آنها، ما با دوستانمان در کنار رودخانه نشسته بودیم که باران گرفت و هر لحظه باران شدید‌تر می‌شد، اما که تصور نمی‌کردیم اتفاق بدی رخ دهد در همان حاشیه رودخانه به تفریح خود در زیر باران ادامه می‌دادیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین صادقی اظهار کرد: یکی از دوستان ما که ورزشکار بود و هیکل بزرگ و تنومندی داشت، وارد آب رودخانه شد تا امتحان کند چقدر توانایی تحمل ایستادن روی دو تخته سنگ وسط رودخانه را دارد، در حالیکه هر ثانیه به شدت باران و بالا آمدن آب رودخانه افزوده می‌شد. 
 
این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: متاسفانه پس از چند دقیقه، این پسر جوان داخل رودخانه افتاده و جریان آب او را با خود می‌برد. 
 
وی بیان کرد: به گفته امدادگران سه روز به طول انجامید تا جسد این جوان پیدا شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *