صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

شکستن انحصار دلار مهمترین راه خروج از سیطره اقتصادی رژیم آمریکا

۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷:۱۷
کد خبر: ۶۴۱۵۴۱
یک مدرس دانشگاه شکستن انحصار دلار را تنها راه نجات کشور‌ها برای خروج از سیطره اقتصادی رژیم آمریکا دانست و گفت: مبنای تجارت هر کشوری باید واحد پول ملی همان کشور باشد تا لازم نباشد کشور‌ها برای معاملات تجاری، ارز ملی خود را به دلار تبدیل کنند.
فاطمه انصاری در گفت‌وگو با میزان، باتوجه به شرایط سخت اقتصادی ضمن توصیه به مدارا و نوع دوستی، بیان کرد: به نظر می‌رسد تنها راه نجات کشور‌ها برای خروج از سیطره اقتصادی قلدر‌مآبانه رژیم آمریکا، شکستن انحصار دلار در اقتصاد است. 
 
این دکتری فقه و حقوق تاکید کرد: شکستن انحصار دلار سبب می‌شود ارزی که کشور‌های جهان برای معاملات تجاری مورد استفاده قرار می‌دهند، برای کشور خاصی امتیاز ویژه نداشته باشد.
 
انصاری گفت: به نظر می‌رسد مبنای تجارت هر کشوری باید واحد پول ملی همان کشور باشد تا لازم نباشد کشور‌ها برای معاملات تجاری، ارز ملی خود را به دلار تبدیل کنند و زمینه را برای سوءاستفاده متمولان و دلالان و سودجویان جهت کنترل بازار فراهم کنند و سبب سلطه اقتصادی دلار بر اقتصاد جهان شوند. 
این مدرس دانشگاه در پایان اظهار کرد: به حول و قوه الهی به زودی شاهد پایان یافتن همه جانبه سلطه آمریکا برجهان خواهیم بود چنانچه این روز‌ها غرق شدن آن را به مثابه کشتی تایتانیک مشاهده می‌کنیم.
 

برچسب ها: ارز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *