صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی گروه‌های جهادی در سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب

۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰:۵۴
کد خبر: ۶۳۸۴۱۵
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به افتتاح گسترده پروژه‌های محرومیت زدایی گروه‌های جهادی در سالروز دیدار جهادگران با رهبر انقلاب گفت: در روز ۱۰ مرداد امسال که نخستین سالروز دیدار تاریخی سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با گروه‌های جهادی است، سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح کشور اجرا خواهند کرد.

محمد زهرایی در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در روز ۱۰ مرداد امسال که نخستین سالروز دیدار تاریخی سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با گروه‌های جهادی است، سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برنامه‌های گسترده‌ای را در سطح کشور اجرا خواهند کرد.

وی افزود: افتتاح گسترده پروژه‌های محرومیت زدایی در سراسر کشور و همچنین رونمایی از مجموعه فعالیت ها و خدمات بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی، نهاد‌های انقلابی و ۲۲ قشر دیگری که در بسیج فعالیت می‌کنند، از جمله برنامه‌های دهم مرداد امسال خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: دیدار سال گذشته مقام معظم رهبری با گروه‌های جهادی باعث شد که موج جدید و خیل عظیم جوانان به گروه‌های جهادی بپیوندند و در حوادثی مانند سیل و زلزله و مبارزه با کرونا به مردم خدمت کنند.

زهرایی با بیان اینکه بسیح هرگز به دنبال این نیست که گروه‌های جهادی را فرماندهی کند خاطرنشان کرد: تنها وظیفه ما ترسیم خط مشی کلی برای گروه‌های جهادی و تسهیل در اجرا کار‌های جهادگران است.


برچسب ها: گروه های جهادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *