صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

امام جمعه بوشهر: گرانی‌ها باعث به هم ریختن توان قدرت مردم شده است

۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۳۷۲۵۱
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن اشاره به موج جدید بحران کرونا گفت: رشد قیمت و گرانی‌ها باعث به هم ریختن توان قدرت مردم شده است و مساعدت به خانواده‌های آسیب دیده در بحران کرونا به عنوان یک ضرورت اقتصادی و اجتماعی باید از سوی دولت و تمام نهاد‌های توانمند در نظر گرفته شود.

آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به کمک‌های مؤمنانه در مواجهه با موج جدید بحران کرونا بیان کرد: بیماری کووید ۱۹ ابعاد وسیعی از زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داد و با قدرت تخریب و آسیب‌زایی از نظر سلامتی و اقتصاد ضربات سنگینی به کشور‌ها وارد کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه افراد کم درآمد و اقشار نیازمند بیش از پیش در این بحران تاثیر پذیرفتند اظهار کرد: رشد قیمت و گرانی‌ها باعث به هم ریختن توان قدرت مردم شده است و از طرفی بسیاری از افراد که صاحب اقتصاد روزمزد بودند در این ایام دچار بحران و آسیب شدند.

وی گفت: مساعدت به خانواده‌های آسیب دیده در بحران کرونا به عنوان یک ضرورت اقتصادی و اجتماعی باید از سوی دولت و تمام نهاد‌های توانمند در نظر گرفته شود.

آیت الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر حرکت مردمی در نهضت مواسات و کمک‌های مؤمنانه بیان کرد: لازم است کمک‌های مؤمنانه به همان شکل سابق بلکه پررنگ‌تر برای کمک به اقشاری که در این بیماری آسیب دیده‌اند با عزم ملی و توجه ویژه صورت بگیرد.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: در دور اول مواجه با ویروس کرونا همه در صحنه بودند که باید این همکاری تکرار شود و حتی پررنگ‌تر باشد تا آسیب‌های اقتصادی در مواجهه با این بیماری کاهش یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *