صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دستگاه قضایی از معادن و واحد‌های تولیدی در کوهبنان حمایت می‌کند

۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱:۱۹
کد خبر: ۶۳۶۴۹۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: دستگاه قضایی در چارچوب ضوابط و مقررات و با تمام توان از افرادی که در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید» و اشتغال فعالیت دارند حمایت حقوقی و قضایی می‌نماید.
- محمد مهدی میرزایی در حاشیه بازدید از معدن سرب و روی «تاجکوه و کوه قلعه» واقع در کوهبنان گفت: توجه به نیاز و خواست تولید کنندگان و همچنین تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و بانک‌ها با تولید کنندگان و احیای خطوط تولیدی متوقف شده و یکی از اصلی‌ترین ارکان تحقق جهش تولید است.

وی افزود: ضرورت دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان کوهبنان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی) و سیاست‌های کلان اقتصادی کشور گام‌های اساسی برداشت.

میرزایی تصریح کرد: برای جهش تولید بیش از هر موضوعی باید به شخص تولید کننده توجه شود و این امر نیازمند حمایت‌های حقوقی، قضایی و معنوی است چرا که با عدم وجود این گونه حمایت‌ها امکان رشد تولید وجود ندارد.

رییس دادگستری شهرستان کوهبنان بیان کرد: یقینا وجود معادن و کارخانجات، در مناطق محروم و کم برخوردار مانند این شهرستان موجب رونق تولید و اشتغال در این مناطق و البته در استان‌های همجوار می‌شود.

وی تاکید کرد:حضور مسئولان قضایی در محل معادن و کارخانجات حاوی پیام حمایت دستگاه قضایی از تولید کنندگان در جهت رونق چرخ تولید و سرمایه گذاری است.

 میرزایی در پایان ضمن قدردانی از فعالان اقتصادی که باعث رونق تولید در شهرستان محروم کوهبنان شده اند، گفت: از سایر فعالان اقتصادی نیز دعوت می‌کنیم در این منطقه سرمایه گذاری کنند و زمینه رونق تولید و اشتغال جوانان را فراهم آورند.
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *