صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

استاندارسیستان وبلوچستان: کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان ادارات منطقه سیستان اعمال می‌شود

۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵:۲۷
کد خبر: ۶۳۵۰۵۷
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای شکست کرونا باید برگزاری تجمعات غیرضرور همانند عروسی‌ها و عزاداری‌ها از زندگی مردم حذف شود، گفت: کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان ادارات منطقه سیستان از این هفته اعمال می‌شود.
احمدعلی موهبتی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات ستاد استانی مدیریت کرونا در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به روند روبه افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سطح استان، برگزاری تجمعات غیرضرور همانند عروسی‌ها و عزاداری‌ها باید از زندگی مردم حذف شود.

وی با بیان اینکه دستورالعمل کاهش ساعت فعالیت مراکز خرید به‌زودی ابلاغ می‌شود، افزود: کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان در ادارات شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار همچنان ادامه دارد از این هفته، این دستورالعمل شامل خاش، سراوان و شهرهای منطقه سیستان نیز می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر تجمعات و تردد‌های غیر ضروری کاهش پیدا نکند در هفته‌های بعد باید منتظر شیوع گسترده‌تر کرونا در سطح استان باشیم. مردم و کارمندان ادارات و بانک‌ها استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند تا سریع‌تر این بیماری را شکست دهیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *