صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

کشف ۱۷۰ داروی غیرمجاز از عطاری‌های متخلف در یاسوج

۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸:۳۸
کد خبر: ۶۳۴۰۹۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
گشت مشترک بازرسی با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از عطاری‌های شهر یاسوج برگزار شد.

_ در بازدید اسماعیل مسعودی کِوِشک معاون دادستان یاسوج، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون تعزیرات حکومتی و نیز نیرو‌های یگان امداد نیز حضور داشتند.

معاون دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه بازدید در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: هدف از اجرای طرح گشت مشترک با حضور مقام قضایی، انتظامی، پزشکی و تعزیرات، در راستای پیشگیری از رفتار‌های مجرمانه از جمله دخالت در امر داروسازی و پزشکی، توزیع دارو‌های تقلبی، مواد مخدر و روانگردان است.

مسعودی کِوِشک با بیان اینکه این بازرسی‌ها به منظور جلوگیری از رفتار‌های تهدید کننده بهداشت عمومی است، افزود: بازرسی‌ها ادامه خواهد داشت و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: در بازرسی گشت مشترک از عطاری‌های سطح شهر یاسوج، اقلام فرآورده‌های دارویی، بدون مجوز و بدون تاریخ ساخت و انقضاء کشف و ضبط شد.

مسعودی کِوِشک در پایان گفت: در این بازرسی تعداد ۴۵ نوع فرآورده‌ی غیرمجاز به تعداد ۱۷۰ عدد از برخی عطاری‌های متخلف کشف و ضبط شد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *