صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تقویت ارتباطات دستگاه قضایی با عموم مردم، اولویت اصلی برنامه‌های هفته قوه قضاییه است

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۲۹۵۷۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: در هفته قوه قضاییه سعی می‌شود تا اقدامات، خدمات و دستاورد‌های دستگاه قضایی به عامه مردم اطلاع‌رسانی شود و تقویت ارتباطات دستگاه قضایی با عموم مردم، اولویت اصلی برنامه‌های هفته قوه قضاییه است.

مهرداد دلجو در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌های اداره ثبت اسناد و املاک بوشهر برای هفته قوه قضاییه بیان کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی برای ارائه تازه‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه قضا است تا با بررسی اقدامات انجام شده، عزمی دوباره برای برنامه ریزی‌های نوین و حرکت‌های سازنده ایجاد شود.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر افزود: در این هفته سعی می‌شود به منظور اکرام مقام شامخ شهدای قوه قضاییه و در رأس آن‌ها شهید گرانقدر دکتر بهشتی اقدامات، خدمات و دستاورد‌های دستگاه قضایی به عامه مردم اطلاع‌رسانی شود و تقویت ارتباطات دستگاه قضایی با عموم مردم، اولویت اصلی برنامه های هفته قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: مسئولان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و ادارات تابعه با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های حقوقی، ثبتی شهروندان در مساجد سراسر استان حضور پیدا خواهند کرد و ضمن مشاوره حقوقی- ثبتی به درد دل مردم رسیدگی خواهندکرد.

دلجو با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و اینکه استان بوشهر در وضعیت هشدار قرار گرفته است، گفت: لازم است امسال برنامه‌های هفته قوه قضاییه با نگرش و رویکرد جدید اجرا شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *