صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بازدید رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مازندران از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی

۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۹۷۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان مازندران، به صورت سرزده از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی پلیس ساری بازدید کردند.

- رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان نظامی استان مازندران، به صورت سرزده از پارکینگ محل نگهداری وسایط نقلیه توقیفی پلیس ساری بازدید کردند.

در این بازدید که سایر اعضای هیأت نظارت و بازرسی حفظ حقوق شهروندی، مدیر کل تعزیرات حکومتی و رییس بازرسی انتظامی مازندران نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران هدف از این بازدید را اطلاع از نحوه نگهداری خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی و شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود در پاسخگویی به مردم و نظارت دقیق بر اجرای قوانین و مقررات عنوان کرد.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در ادامه این بازدید ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت پارکینگ محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی خطاب به صاحبان توقفگاه گفت: شما امانت دار مردم هستید و طوری برنامه ریزی کنید که هیچ آسیبی به خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها وارد نشود و مسائل حفاظتی و امنیتی را در نگهداری آن‌ها دقیق رعایت کنند.

وی تأکید کرد: عدم رعایت مقررات قانونی توسط مسئولان توقفگاه‌ها، برخورد قانونی و سلب امتیاز آن‌ها را در پی خواهد داشت.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مازندران همچنین به اشکالات موجود در فرآیند توقیف و ترخیص خودرو‌ها اشاره و بیان کرد: تمام تلاش مراجع قضایی و نظارتی این است تا هموطنانی که به هر دلیلی خودرو آنان توقیف می‌شود، متحمل کمترین وقت و هزینه در ترخیص وسیله نقلیه خود شوند.

این مقام قضایی از مسئولان ذی ربط خواست تا راهکار‌های موثر جهت برداشتن موانع قانونی تعیین تکلیف وسائط نقلیه مردم در مراجع قضایی و انتظامی را گزارش و اعلام کنند.

در ادامه این بازدید، به درخواست مراجعینی که در ترخیص خودرو با موانعی مواجه شده بودند، رسیدگی و دستور لازم جهت رفع مشکلات آنان صادر شد.


برچسب ها: حقوق شهروندی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *