صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نجفی: برخی بازیکنان والیبال ۳ میلیارد می‌گیرند، اما قرارداد بازیکنان فوتسال ۴۰۰ میلیون است

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۷۳۲۹
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: فوتسال در آسیا و جهان برای ایران افتخار می‌آورد، اما مبلغ قرارداد بازیکنانش از فوتبال و والیبال بسیار کمتر است.

حامد نجفی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با وضعیت فوتسال کشور اظهار داشت: فوتسال در آسیا و جهان برای ایران افتخار می‌آورد، اما مبلغ قرارداد بازیکنان آن در یک فصل از فوتبال و والیبال کمتر است و اصلاً قابل مقایسه نیست. متأسفانه فوتسال پخش تلویزیونی ندارد و به همین دلیل هم جذابیتی برای اسپانسر‌ها ندارد.

وی در ادامه در خصوص احتمال حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: نه تنها پرسپولیس و استقلال باید به فوتسال بیایند بلکه سپاهان و تراکتور هم باید وارد لیگ برتر فوتسال شوند. امیدوارم به عنوان کسی که مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم هست، دیداری با محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور داشته باشم و از او بخواهم این باشگاه وارد فوتسال شود.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال در پایان پیرامون پیشنهاد ۱۶ تیمی شدن لیگ، خاطرنشان کرد: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال در شرایط فعلی اتفاق بدی است. برخی تیم‌ها در همین حالت ۱۴ تیمی هم توان مالی تأمین هزینه‌های بازی‌ها را ندارند و بیشتر شدن تیم‌های لیگ، مشکلات باشگاه‌ها را افزایش می‌دهد. متأسفانه در کشور ما فوتسال یتیم است و حمایت‌هایی هم که شده فقط در حد حرف بوده و در عمل اتفاق مثبتی نیفتاده است.


برچسب ها: فوتسال حامد نجفی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *