صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مراسم کمک‌های مؤمنانه خانواده تکواندو با نام شهید زمانی‌نیا

۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸:۲۲
کد خبر: ۶۲۵۶۲۲
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
رزمایش توزیع کمک‌های مؤمنانه خانواده بزرگ تکواندو با نام شهید وحید زمانی‌نیا، شهید شاخص ورزش کشور روز دوشنبه در شهرری برگزار می‌شود.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای اجرای رزمایش همت جوانانه، کمک مؤمنانه، مراسم پویش دست‌های خدایی خانواده بزرگ تکواندو به منظور توزیع کمک‌های مؤمنانه با حضور مسئولین ورزش کشور و خانواده شهید وحید زمانی‌نیا، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

فدراسیون تکواندو با آغاز ماه مبارک رمضان پویش «دست‌هایی خدایی» را با همکاری ۳۱ هیئت تکواندو استان سراسر کشور آغاز کرد و تا کنون بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم را به مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان در سراسر کشور توزیع کرده است.

همچنین نخستین دوره مسابقات آزاد غیرحضوری پومسه کشوری را برگزار کرد که این رقابت‌ها در راستای اجرایی کردن این طرح پیگیری و تمامی درآمد حاصله از آن صرف خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو در نظر دارد عواید حاصله از این اقدام خداپسندانه را با همکاری سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و سازمان بسیج ورزشکاران با نام شهید تکواندوکار "وحید زمانی‌نیا" شهید شاخص سال ۱۳۹۹ ورزش کشور در میان خانواده‌های تکواندوکار آسیب دیده از ویروس کرونا و کم برخوردار توزیع کند.

این مراسم روز دوشنبه هفته آینده از ساعت ۱۱ در سالن ورزشی "شهید طالقانی" شهرری برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *