صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بهره‌وری امنیتی مطلوب ناجا در مرزها با اشراف اطلاعاتی

۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۲۴۳۹۱
جانشین فرمانده ناجا گفت: با اشراف اطلاعاتی مناسب می‌توان در مرز‌ها به بهره‌وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

- بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جمع معاونان ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام مأموریت‌ها تاکید و اظهار داشت: حرکت روبه رشد مرزبانی نیروی انتظامی بویژه در ارتقاء آمادگی رزمی و ضرورت اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی برای مقابله با قانون ستیزان و تروریست‌ها در مرز‌ها می‌بایست در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

وی با اشاره به ماموریت‌های مرزبانان در دریا و تشدید کنترل دریایی افزود: با اشراف اطلاعاتی مناسب می‌توان در مرز‌ها به بهره وری امنیتی مطلوب دست پیدا کرد و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.

سردار رضایی به تشریح سه راهبرد ارتقاء آمادگی عملیاتی، ارتقاء تعاملات و کاهش آسیب پذیری پرداخت و گفت: کلیه مأموریت‌های مرزبانی باید همسو و براساس راهبرد‌های فرماندهی مرزبانی ناجا انجام گیرد.

 وی با اشاره به فعال شدن گردان‌های مهندسی رزمی در یگان‌های مرزی بیان کرد: آموزش در یگان‌های مرزی باید به صورت مستمر و برابر نیاز سنجی آموزشی برای فرماندهان و کارکنان پاسگاه‌ها و براساس رسته خدمتی دریایی مرزی پیش بینی شود.

جانشین فرمانده ناجا قوانین و معاهدات مرزی برای مراودات دیپلماتیک را امری ضروری دانست و عنوان کرد: مرزبانان باید ضمن آشنایی با روش‌های دیپلماسی، بتوانند ماموریت‌های حوزه خود را به نحو مطلوب انجام داده و به خوبی از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری کنند.


برچسب ها: ناجا مرزبانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *