صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ حباب سکه به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت

۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۹۵۱
دسته بندی‌: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در حالی که حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان نیز رسیده بود، اما با کاهش قیمت‌ها این رقم به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: قیمت جهانی طلا در هفته‌ای که گذشت تقریبا با روند کاهشی مواجه بود، اما قیمت ارز در داخل کشور افزایشی بود در نتیجه قیمت طلا و سکه روند صعودی به خود گرفت.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر افزود: با توقف معاملات سکه در بورس کالا، عرضه و تقاضا در بازار سنتی متعادل شود و حباب سکه با کاهش مواجه شود.

وی گفت: قبل از توقف معاملات در بورس کالا، افراد سکه از بازار خریداری می‌کردند و با قیمت بالاتر در بورس معامله می‌کردند که موجب افزایش تقاضا در بازار شده بود.

کشتی آرای بیان کرد: هر انس طلا در ابتدای هفته ۱۷۴۳ دلار بود که در پایان هفته این رقم با کاهش روبه رو شد و به ۱۷۳۴ دلار رسید.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر خاطرنشان کرد: سکه طرح جدید در ابتدای هفته ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود که در آخرین روزکاری هفته به ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید همچنین نیم سکه در ابتدای هفته ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بود که در پایان هفته به ۳ میلیون ۸۸۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: طلای ۱۸ عیار در ایتدای هفته ۷۰۱ هزار و ۸۰۰ تومان و در انتهای هفته به ۷۳۸ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای تصریح کرد: در حالی که حباب سکه به ۴۵۰ هزار تومان نیز رسیده بود، اما با کاهش قیمت‌ها این رقم به ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:


برچسب ها: قیمت قیمت سکه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *