صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت روز جهانی قدس

۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۶۲۲۷۵۵
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، بر حق حاکمیت ملت فلسطین بر قدس شریف و مبارزه و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد. پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش -  متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

«روز جهانی قدس، روز پایداری ملت‌های مسلمان و اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها و حامیانش است». مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

روز جهانی و با شکوه قدس، تجلی وحدت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز و ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان استکباری آن است. پشتیبانی و حمایت ملت‌های مسلمان از قدس عزیز و مردم مسلمان فلسطین در این روز، بار دیگر نشان خواهد داد که امت اسلامی همچنان استوار و پایدار در صف اول مقاومت و مبارزه با دشمن مشترک خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد. مردم مسلمان و روزه‌دار ایران ذره‌ای از خواسته بزرگ خود مبنی بر حق حاکمیت ملت فلسطین بر قدس شریف و شکست مستکبرین عدول نمی‌کنند و تا بیرون راندن این جنایتکاران از سرزمین‌های اشغالی از پای نمی‌نشینند.


به فرموده امام خمینی (ره) «روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. {بلکه}روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین است». به یقین با ایمان، مقاومت و ایثار و شهادت این ملت مظلوم و غیور و حمایت امت اسلامی و تمامی انسان‌های آزادی خواه در سراسر جهان، به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی و تمامی حامیان استکباری آن خواهیم بود چرا که این وعده الهی است که می‌فرماید: «بل نقذف بالحق علی الباطل فیدمغه فاذا هو زاهق ...».
فرا رسیدن این روز بزرگ را گرامی می‌داریم. ملت مسلمان ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همانند همیشه حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین و منزجر از قدرت‌های استکباری و به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی هستند.
همچنین فرصت را غنیمت شمرده و عید سعید و فرخنده فطر را خدمت همه مسلمانان جهان، ملت شریف ایران و جامعه ایثارگری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
سید محمد علی شهیدی
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *